Detail práce
Generování informační grafiky pro živé přenosy
Cílem práce bylo vytvořit program pro generování statické i dynamické grafiky pro použití v živém vysílání elektronických sportů. Program měl být schopen vytvořit statickou grafiku pro jednotlivé zápasy a také generovat dynamickou grafiku na základě odpovědí získávaných ze serverů společnosti Riot Games v průběhu živě hrané hry. Také by měl být schopen odesílat získanou grafiku do střihového zařízení bez použití klíčování.
Online vysílání, grafika, živý přenos, generování obrazu, alfa kanál, Unity, JSON, API
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E.
- Podle čeho se vybírá grafika, která se zobrazuje během přenosu?
- Jak vzniklo toto zadání?
- Je celá práce (návrh, implementace) vaše řešení?
Kočí Radek, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Křivka Zbyněk, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Vašíček Zdeněk, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT23176, author = "Marek Krej\v{c}\'{i}k", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Generov\'{a}n\'{i} informa\v{c}n\'{i} grafiky pro \v{z}iv\'{e} p\v{r}enosy", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2020, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/23176/" }