Detail práce
3D demo pro holografický displej
Cílem této bakalářské práce je vytvořit herní demo aplikaci pro holografický displej s použitím Unreal Engine 4. Díky speciálnímu displeji se může hráč mnohem hlouběji a intenzivněji propojit se hrou díky jednotlivým interaktivním prvkům. Tyto herní prvky jsou vytvořeny na míru a jejich plného potenciálu lze využít pouze při práci s holografickým displejem.
Unreal Engine 4, holografický displej, Looking glass, herní demo, hra, C++, modulární modelování, procedurální generování
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A.
- Jakým způsobem byste vyřešil konflikt mezi ovládáním pomocí myši a zobrazování na Looking Glass displeji? Určitě lze vymyslet způsob, jak umožnit uživateli ovládat hru i pomocí myši se zachováním rozšířeného zobrazování pomocí LKG dipleje.
- Jak složité bylo použití LKG displeje?
Bartík Vladimír, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Bařina David, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Kočí Radek, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Vašíček Zdeněk, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT23236, author = "Ond\v{r}ej Moty\v{c}ka", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "3D demo pro holografick\'{y} displej", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2021, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/23236/" }