Detail výsledku
Factors determining success in leisure-fashion company: case study
MEGOVÁ, S.; PÁLKA, L.; KORÁB, V.; BARTOŠ, V. Factors determining success in leisure-fashion company: case study. In Ekonomika a řízení podniku ve 21. století. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2016. p. 142-150. ISBN: 978-80-248-3983-7.
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
anglicky
Autoři
Megová Simona, Ing. et Ing., ÚM (FP)
Pálka Ladislav, Ing., MBA
Koráb Vojtěch, prof. Ing., Dr., MBA, ÚM (FP)
Bartoš Vojtěch, doc. Ing., Ph.D., ÚF (FP)
Pálka Ladislav, Ing., MBA
Koráb Vojtěch, prof. Ing., Dr., MBA, ÚM (FP)
Bartoš Vojtěch, doc. Ing., Ph.D., ÚF (FP)
Abstrakt
There are a lot of enterprises, strong competition and dynamic market conditions in the leisure-fashion industry. Currently this industry is in stagnation, the production is moving from the area of Asia and China and consumption of products from own domestic production is growing.
This paper is focused on analyzing the company RUTEX TRADE Ltd and determining its success factors. To determine the critical success factors there was used analytical technique of McKinsey 7 S.
Klíčová slova
Case study, success factors, leisure fashion, McKinsey 7 S
Rok
2016
Strany
142–150
Sborník
Ekonomika a řízení podniku ve 21. století
Vydání
1. vydání
Konference
Economics and Business Management in the 21st Century
ISBN
978-80-248-3983-7
Vydavatel
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Místo
Ostrava
BibTeX
@inproceedings{BUT127286,
author="Simona {Megová} and Ladislav {Pálka} and Vojtěch {Koráb} and Vojtěch {Bartoš}",
title="Factors determining success in leisure-fashion company: case study",
booktitle="Ekonomika a řízení podniku ve 21. století",
year="2016",
number="1. vydání",
pages="142--150",
publisher="VŠB - Technická univerzita Ostrava",
address="Ostrava",
isbn="978-80-248-3983-7"
}
Pracoviště