Detail výsledku

Model of Game Industry

KVĚTOŇOVÁ, Š.; KACINA, M. Model of Game Industry. Proceedings of Th Seventh EUROSIM Congress on Modelling and Simulation. Prague: Czech Technical University Publishing House, 2010. p. 1-6. ISBN: 978-80-01-04589-3.
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
anglicky
Autoři
Květoňová Šárka, Ing., Ph.D., UIFS (FIT)
Kacina Michal, Ing.
Abstrakt

The goal of the paper is to present a model of market where information goods are being sold. The model describes a system that contains many uncertainties.

Klíčová slova

Network Economics, Pricing, Piracy, Switching Costs, Price Discrimination.

Anotace

Příspěvek prezentuje model trhu, na kterém je prodáváno informační zboží (informační produkty). Model popisuje systém, který zahrnuje mnoho různých neurčitostí.

Rok
2010
Strany
1–6
Sborník
Proceedings of Th Seventh EUROSIM Congress on Modelling and Simulation
Konference
The Seventh International Conference on Engineering Computational Technology
ISBN
978-80-01-04589-3
Vydavatel
Czech Technical University Publishing House
Místo
Prague
BibTeX
@inproceedings{BUT34759,
  author="Šárka {Květoňová} and Michal {Kacina}",
  title="Model of Game Industry",
  booktitle="Proceedings of Th Seventh EUROSIM Congress on Modelling and Simulation",
  year="2010",
  pages="1--6",
  publisher="Czech Technical University Publishing House",
  address="Prague",
  isbn="978-80-01-04589-3"
}
Projekty
Bezpečné, spolehlivé a adaptivní počítačové systémy, VUT, Vnitřní projekty VUT, FIT-S-10-1, zahájení: 2010-03-01, ukončení: 2010-12-31, ukončen
Výzkum informačních technologií z hlediska bezpečnosti, MŠMT, Institucionální prostředky SR ČR (např. VZ, VC), MSM0021630528, zahájení: 2007-01-01, ukončení: 2013-12-31, řešení
Pracoviště
Nahoru