Detail výsledku
Warping, morfing, stínování
Tato práce je zaměřena na problematiku z oblasti počítačové grafiky. Podává teoretický rozbor několika algoritmů nad rastrovým obrazem a demonstruje možnosti implementace funkcí v jazyce ANSI C v podobě neformální specifikace jednotlivých algoritmů. Jedná se zejména o část principů počítačové grafiky týkající se nelineárních transformací nad 2D rastrem (konkrétně morfing a warping), transformací barev a simulaci stínování 2D výškových map reprezentovaných rastrem. Důraz práce je kladen především na algoritmy pro deformaci obsahu obrazů včetně možností jejich implementace.
metamorfóza, warping, morfing, umbra, penumbra, 2D rastr, stop-motion, go-motion, alfa blending, truecolor, pixel, Z - buffer
@inproceedings{BUT5752,
author="Daniel {Mika}",
title="Warping, morfing, stínování",
booktitle="Proceedings of 7th Conference Student FEI 2001",
year="2001",
pages="78--85",
address="Brno",
isbn="80-214-1859-1"
}