Detail práce
Automatizace hry "Hearthstone"
Tato práce se zabývá počítačovou karetní hrou Hearthstone: Heroes of Warcraft a aplikací umělé inteligenci na tuto hru. Program umí zpracovat informace ze hry a následně je ohodnotit speciálním algoritmem, vyhodnotí je a podá hráči hrajícímu tuto hru informace, jak podniknout další kroky, které ho co nejvíce přiblíží k výhře v dané hře. V tomto směru bylo dosaženo velmi dobrého výsledku. Při testování proti umělé inteligenci ve hře bylo dosaženo více než 80\% úspěšnosti. Tato práce může sloužit pro začínající hráče této hry, pro základní informace o hře a návod, či pomoc k jejímu hraní.
Hearthstone, automatizace, umělá inteligence, karetní hra
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm D.
- Jak by bylo možné řešit čtení stavu hry pomocí počítačového vidění?
- Jak by se vyřešila plně automatická hra? Tedy aby člověk nemusel klikat na to, co mu automat doporučí.
Bartík Vladimír, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Bidlo Michal, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Janoušek Vladimír, doc. Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Szőke Igor, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT18995, author = "Filip Zeln\'{i}\v{c}ek", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Automatizace hry {"}Hearthstone{"}", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2016, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/18995/" }