Detail práce
Interaktivní stavebnice pomocí OpenGL
Cílem této bakalářské práce je implementace interaktivní stavebnice typu LEGO pomocí OpenGL. Aplikace umožňuje tvorbu modelů pomocí kostek, u nichž lze měnit barva a typ. Vytvořené modely lze ukládat i načítat. Každá kostka navrženého modelu má svou kombinaci typu a barvy. Výstupem je údaj o počtu kostek každé kombinace, která se v aplikaci nachází. Díky tomu lze navržený model následně realizovat. Výsledná implementace je uskutečněna pomocí jazyka C++ rozšířeného o knihovny.
Interaktivní stavebnice, OpenGL, C++, 3D, LEGO, výběr myší, detekce kolizí, zobrazování modelů, ImGUI, stínování, osvětlovací modely, graf scény.
Studentka nejprve prezentovala výsledky, kterých dosáhla v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Studentka následně odpověděla na otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studentky na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C.
Bartík Vladimír, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Krupková Vlasta, RNDr., CSc. (UMAT FEKT VUT), člen
Rogalewicz Adam, doc. Mgr., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Strnadel Josef, Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT19088, author = "Karol\'{i}na Klep\'{a}\v{c}kov\'{a}", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Interaktivn\'{i} stavebnice pomoc\'{i} OpenGL", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2017, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/19088/" }