Detail práce
Survival hra v procedurálním světě
Projekt je zaměřený na vývoj 3D počítačové hry využívající procedurální generování pro tvorbu herního světa. Součástí je i herní engine, který danou hru pohání. Při vývoji jsou využívané různé experimentální přístupy a techniky, a cílem je odzkoušet jejich použitelnost v praxi.
hra, přežití, procedurální generování, semínko, herní engine, 3d, odložené stínování, fyzikální systém, grafika, experiment, prostorová paměť, prostorová orientace
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A.
1) Aplikace obsahuje značné trhání v obrazu. Proč jste zvolil vypnout v-sync a místo toho použít aktivní čekání (fps limit)?
2) Proč celkovou práci hodnotíte jako neúspěch?
Bartík Vladimír, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Krupková Vlasta, RNDr., CSc. (UMAT FEKT VUT), člen
Rogalewicz Adam, doc. Mgr., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Strnadel Josef, Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT19911, author = "Lubo\v{s} Mach\'{a}\v{c}ek", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Survival hra v procedur\'{a}ln\'{i}m sv\v{e}t\v{e}", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2017, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/19911/" }