Detail práce
Šachový program pro variantu Holanďany
Tato práce popisuje postup při tvorbě šachového programu hrajícího variantu holanďany proti člověku i jiným programům. V úvodu jsou vysvětleny rozdíly v pravidlech oproti klasickým šachům, hlavní část se věnuje umělé inteligenci. Porovnává jednotlivé metody, které se používají pro tvorbu šachových programů, a adaptuje je pro variantu holanďany.
Šachy, holanďany, bitboard, alfa-beta, ohodnocovací funkce, umělá inteligence.
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "E".
- Jak by bylo nutné vytvořenou aplikaci upravit, aby mohli hrát dva hráči na svých mobilních zařízeních proti počítači?
Burget Lukáš, doc. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Hliněná Dana, doc. RNDr., Ph.D. (UMAT FEKT VUT), člen
Matoušek Petr, doc. Ing., Ph.D., M.A. (UIFS FIT VUT), člen
Zachariášová Marcela, Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT20117, author = "Marek Sta\v{n}a", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "\v{S}achov\'{y} program pro variantu Holan\v{d}any", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2017, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/20117/" }