Detail práce
Systém pro automatizaci marketingových kampaní
Tato práce se zabývá vývojem webové aplikace, která má za cíl umožnit PPC specialistům automatizovat a urychlit jejich práci. Aplikace umožní těmto marketérům ovládat na míru předem napsané skripty v Pythonu, které za ně vykonají určitou část práce. Jedná se o webovou aplikaci postavenou pomocí Pythonu a frameworku zvaný Django. Důležitou roli hraje také Celery pro možnost asynchronního zpracování všech skriptů. Systém umožní uživateli, který spravuje PPC účet spouštět a plánovat dodané skripty a tím zefektivní svoji práci.
webová aplikace, python, django, celery, automatizace, PPC, online marketing, Google Ads, Seznam Sklik, Facebook, API
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A.
- Podporuje vaše řešení práci s více různými marketingovými službami (Google Ads, Sklik a další)? Představovalo by přidání nové služby komplikaci?
- Které platformy jsou podporovány?
- Jaký praktický přínos navržené řešení představuje?
Bidlo Michal, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
Fučík Otto, doc. Dr. Ing. (UPSY FIT VUT), člen
Lengál Ondřej, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Szőke Igor, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT22588, author = "Tom\'{a}\v{s} Kunickij", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Syst\'{e}m pro automatizaci marketingov\'{y}ch kampan\'{i}", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2020, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/22588/" }