Detail práce
Herní demo v Unity
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry s procedurálně generovanými prvky v Unity. V práci lze najít shrnutí informací o videohrách, některé metody procedurální generace a popis procesu návrhu a implementace hry samotné.
Unity, Unity3D, C#, počítačová hra, hra, 3D hra, tahová hra, herní engine, herní mechaniky, hledání cesty, procedurální generování, Perlinův šum, herní design, L-systém, uživatelské rozhraní, Shader Graph
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
- V sekci 4.1 je zmíněn stručně xorshift algoritmus. Jak konkrétně funguje?
- Co znamená že "výsledky generátorů náhodných čísel nevypadají přirozeně" v sekci 4.1? V čem jsou šumové funkce výhodnější?
- Co znamená že "funkce simuluje paralelní vyhodnocování L-systémů" v sekci 7.1?
- V čem se Vaše hra odlišuje od již existujících a v čem vidíte její největší potenciál?
- Jak je implementovaná umělá inteligence?
Kočí Radek, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Křivka Zbyněk, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Vašíček Zdeněk, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT23099, author = "Kry\v{s}tof Koci\'{a}n", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Hern\'{i} demo v Unity", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2020, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/23099/" }