Detail práce
Herní mechaniky palných zbraní a interakce s prostředím
Tato bakalářská práce se zabývá herními mechanikami palných zbraní a interakcí s prostředím. Cílem této práce je tvorba herního dema implementujícího tyto mechaniky v prostředí Unreal Engine 4. Práce popisuje teoretické základy palných zbraní i způsob řešení implementačních problému při vývoji videoher. Dále se práce zaměřuje na implementaci herních mechanik jako je například zpětný ráz, modifikace zbraní a různý záblesk při střelbě na základě konfigurace zbraně.
Unreal Engine, UE4, herní engine, herní demo, hra, palná zbraň, Blueprint
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
- V sekci 2.3.5 tvrdíte, že inverzní kinematika je jediné řešení, které se využívá v moderních hrách. Stejnou věc tvrdíte i v sekci 3.3. Čím máte toto tvrzení podloženo?
- V kapitole teorie zmiňujete: "Tato práce se zabývá pouze běžnými osobními palnými zbraněmi jako je AK-47 a M4.". V jaké zemi jsou tyto útočné pušky běžné osobní zbraně?
- Jak jste zapracoval zpětnou vazbu k uživatelskému rozhraní?
Květoňová Šárka, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Orság Filip, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Vašíček Zdeněk, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT24349, author = "Zbyn\v{e}k Lama\v{c}ka", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Hern\'{i} mechaniky paln\'{y}ch zbran\'{i} a interakce s prost\v{r}ed\'{i}m", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2022, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/24349/" }