Detail práce
Herní bojový systém založený na sledování pohybu očí
Cieľom tejto práce je vytvorenie 3D bojovej hry v ktorej bude užívateľ môcť mieriť pomocou pohľadu jeho očí. Oči sú sledované špeciálnymi okuliarmi Pupil Core, ktoré sledujú pohľad hráča za pomoci infračervených kamier. Samotná hra je implementovaná v hernom engine Unity a komunikácia medzi okuliarmi a hrou je realizovaná pomocou lokálneho serveru. Výsledkom je 3D hra bojového žánru s mechanikou mierenia pomocou pohľadu.
Unity, Blender, 3D, C#, Pupil Labs, Pupil Core, sledovanie pohybu očí, bojový systém, mierenie očami, hra ovládana pohľadom, video hra, bojová hra
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
- Bylo by podobné ovládání použitelné pro výběr útoku v některých hrách z pohledu první osoby? Např. při souboji v Kingdom Come nebo v režimu V.A.T.S. ve hře Fallout?
- Jak moc se trénováním zlepšovala schopnost hráčů hru ovládat v reálném čase?
Orság Filip, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Vašíček Zdeněk, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT24475, author = "J\'{a}n Ku\v{c}era", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Hern\'{i} bojov\'{y} syst\'{e}m zalo\v{z}en\'{y} na sledov\'{a}n\'{i} pohybu o\v{c}\'{i}", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2022, location = "Brno, CZ", language = "slovak", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/24475/" }