Detail práce
Roguelike hra z třetí osoby v Unity
Práce obsahuje informace o tvorbě roguelike počítačové hry ve třetí osobě v herním enginu Unity. Ze začátku je popsáno, o čem hra je, poté práce popisuje princip fungování této hry a dále samotnou implementaci v herním enginu Unity. Konkrétně v programovacím jazyce C#.
Unity, herní engine, počítačové hry, grafika, herní design, C\#, hra na hrdiny, roguelike
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm D.
- Studoval jste existující techniky procedurálního generování? Které?
- Proběhlo nějaké uživatelské testování? Jak probíhalo? Kolik lidí se ho zúčastnilo? Jaké přineslo poznatky a zjištění, kromě toho že je hra poměrně težká?
- Proč nemáte otázky z uživatelských testů v textu práce?
- Neměl jste čas zpracovat text kvalitněji?
- Jakou jednu věc byste uvedl, která je na práci technicky na výši?
- Na čem je postaven algoritmus generování dungeonů?
Kočí Radek, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Křivka Zbyněk, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Vašíček Zdeněk, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT24699, author = "Daniel Moudr\'{y}", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Roguelike hra z t\v{r}et\'{i} osoby v Unity", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2022, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/24699/" }