Detail práce
Simple Game Engine
Použití herního enginu značně urychluje proces vývoje her. Za posledních několik desetiletí vzniklo množství zdarma použitelných herních enginů, z nichž některé mají volně dostupný zdrojový kód. Cílem této práce je pochopení procesu vývoje takovéhoto softwaru. Pro zúžení rozsahu se projekt primárně zaměřuje na vývoj 2D her.
herní engine, OpenGL, 2D rendering, Java, LWJGL, JNI
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A.
- How difficult would it be to implement a 3D rendering pipeline into the engine?
- What are the key attributes of the planned editor?
- Why have you decided to focus on using sprite based graphics?
Čadík Martin, doc. Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Květoňová Šárka, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Orság Filip, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT25176, author = "Natty \v{S}tef\'{a}\v{c}k\r{u}", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Simple Game Engine", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2022, location = "Brno, CZ", language = "english", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/25176/" }