Detail práce
Renderování trávy
Tráva je nedielnou súčasťou väčšiny vonkajších scén. V skutočnom svete sa vyskytuje vo veľkom počte, čo prináša mnohé výzvy pri jej renderovaní v počítačovej grafike. Táto práca sa zaoberá technikami renderovania trávy v reálnom čase. Výsledkom práce je aplikácia renderujúca trávové povrchy využitím hardvérovej teselácie.
renderovanie trávy, C++, OpenGL, teselácia, simulácia vetra, výšková mapa, LoD
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A.
- Popíšte komisii ako by bolo možné použiť pružinový systém na simuláciu vetra na steblách trávy.
Bartík Vladimír, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Bařina David, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Kočí Radek, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Vašíček Zdeněk, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT23782, author = "Tom\'{a}\v{s} Berdis", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Renderov\'{a}n\'{i} tr\'{a}vy", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2021, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/23782/" }