Detail práce
Faktor strachu u herní umělé inteligence
Cieľom tejto práce je prezentovať faktor strachu pomocou hernej umelej inteligencie. Práca sa zameriava na interakciu hráča~s umelou inteligenciou, ktorej faktor strachu je riešený pomocou vyhodnocovania komplexných podmienok a následného výberu stavu chovania. Vytvorený systém funguje pre boj a útek umelej inteligencie. Prínosom tejto práce je zavedenie ľudskej emócie, a to strachu, hernej AI pre herný engine Unity.
Simulácia, Hra, Unity, C\#, FPS, Umelá Inteligencia, UI, Faktor Strachu
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C.
- Co si představujete pod pojmem rozsáhlá uživatelská studie?
- Na základě čeho je vyhodnocován faktor strachu? Na čem závisí?
- V jakém engine jste hru vyvíjet?
Kočí Radek, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Křivka Zbyněk, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Vašíček Zdeněk, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT24601, author = "Matej Mi\v{s}t\'{i}k", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Faktor strachu u hern\'{i} um\v{e}l\'{e} inteligence", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2022, location = "Brno, CZ", language = "slovak", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/24601/" }