Detail práce
Hra pro Oculus Quest
Cílem této bakalářské práce je vytvořit prototyp hry ve virtuální realitě pro cílovou platformu Oculus Quest 2. Hra byla vytvořena v herním enginu Unity s kladeným důrazem na optimalizaci a rozšiřitelnost implementovaných systémů. V rámci hry byl vytvořen systém řízení autonomních agentů pomocí konečných automatů a plánovací architektury s názvem cílem řízené plánování akcí. Jednou z nejzajímavějších herních mechanik je systém šíření ohně implementovaný pomocí celulárního automatu.
Unity, Virtuální Realita, VR, hra, herní prototyp, C#, GOAP, FSM, automaty, konečný automat, celulární automat, šíření ohně, multiagentní systém, autonomní agenti
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
- Jakým způsobem by bylo možné rozšířit hru, aby byla pro dva hráče?
- Jaké jsou alternativy k přístupu Goal-Oriented Action Planning pro větší množství agentů a pravidel?
- Zahrál jste si nějakou hru vytvořenou speciálně pro VR?
- Testoval jste výsledek s nějakými hráči?
Kočí Radek, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Křivka Zbyněk, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Vašíček Zdeněk, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT24966, author = "Jakub Kry\v{s}t\r{u}fek", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "Hra pro Oculus Quest", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2022, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/24966/" }