Detail práce
Návrh a implementace hry pro konzoli Nintendo Game Boy
Tato bakalářská práce čtenáře stručně seznamuje s kontextem, v jakém byla na trh uvedena přenosná herní konzole Nintendo Game Boy. Zaměřuje se na způsob vývoje pro tuto konzoli, uvádí vlastnosti konzole, které je důležité znát pro psaní efektivního kódu a navrhuje řešení k některým častým problémů. V praktické části je popsán návrh a implementace rytmické hry pro Game Boy s využitím jazyka C a toolkitu GBDK-2020.
hra, Nintendo, Game Boy, herní konzole, handheld, 8-bit, návrh her, vývoj her, GBDK, jazyk C
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A.
- Jak byste realizoval načítání dalších beatmap za běhu hry?
- Je možné aby jedna skladba obsahovala segmenty s různým tempem? Jak byste změny tempa realizoval?
- Je možné redukovat počet grafických dlaždic využitých pro pozadí? Bylo by možné využít jejich symetrie?
- Jaké efekty byste mohl využít pro zlepšení grafické zpětné vazby?
Květoňová Šárka, Ing., Ph.D. (UIFS FIT VUT), člen
Orság Filip, Ing., Ph.D. (UITS FIT VUT), člen
Španěl Michal, Ing., Ph.D. (UPGM FIT VUT), člen
Vašíček Zdeněk, doc. Ing., Ph.D. (UPSY FIT VUT), člen
@bachelorsthesis{FITBT25190, author = "\v{S}t\v{e}p\'{a}n Krej\v{c}\'{i}\v{r}", type = "Bakal\'{a}\v{r}sk\'{a} pr\'{a}ce", title = "N\'{a}vrh a implementace hry pro konzoli Nintendo Game Boy", school = "Vysok\'{e} u\v{c}en\'{i} technick\'{e} v Brn\v{e}, Fakulta informa\v{c}n\'{i}ch technologi\'{i}", year = 2022, location = "Brno, CZ", language = "czech", url = "https://www.fit.vut.cz/study/thesis/25190/" }